Dzisiaj po 15 dniach katalogowania i dodaniu do 450 katalogów opartych na WP-KATach, prezentujemy pierwszy raport.
Podstawowe informacje o teście:
Katalogujemy dwie strony, obie po 30 wpisów dziennie. Pierwsza strona to strona z branży budowlanej, frazy od 300,000 – 5,000,000 wyników w wyszukiwarce. Druga to sklep internetowy oferujący akcesoria meblowe z frazami od 700,000 – 3,000,000 wyników.
W chwili obecnej na 450 linków dla każdej strony zaindeksowanych jest odpowiednio 73% dla pierwszej i 84% dla drugiej. Różnica wynika z linkowania do grup katalogów w zmiennej kolejności.
Wyniki katalogowania znajdują się poniżej:
Jak widać wzrosty są, szczególnie widać to przy pierwszej stronie, zobaczymy jakie wyniki będą po zakończeniu prac 😉
Jestem ciekaw efektów końcowych tego katalogowania.
Ja samodzielnie dodałem swoje strony do części z tych katalogów i teraz trochę żałuję, gdyż wybierając obecnie Państwa ofertę sporo z tych katalogów mi wypadnie (chyba, że istnieje możliwość dodania strony głównej do katalogów w których jej jeszcze nie ma, a do pozostałych dodania podstrony).
Jestem Ciekawy strategii pozycjonowanych słów kluczowych jaką obraliście na potrzeby przeprowadzenia testu… Czy są to frazy stopniowo rozbudowywane, np. meble, meble biurowe, meble kuchenne, meble do salonu, i czy stosujecie nazwę brandu w opisach, dodatkowo jaki profil linków posiada linkowana domena… Fajnie by było jak byście umieścili takie informacje, bo dało by to jakiś pogląd na skuteczność 🙂